Tropicul cancerului


Tropicul cancerului

antonia zavalic

antonia zavalic

În noaptea asta am chef de un poem scris ca pentru mine,
în timp ce tu dormi pe genunchii mei și-ți croiești cea mai mare sete de îndurat într-o viață în care păcatele mele au de ales să se nască în locul meu
sau nu

în locul meu
să-și ducă zilele
să meargă la lucru
să întârzie la stația de autobus.

Unde eram eu
a plouat destul de frumos
ca pentru oamenii care înoată într-o singură picătură de apă și-și țin respiația
și pumnul închis și ochii închiși
să nu scape nicio emoție
de noapte bună.

 

@Antonia Luiza Zavalic

http://antoniazavalic.blogspot.ro/

Lasă un răspuns

