Bârsana


Bârsana

@Antonela Zagrai/Barsana

http://april2april.blogspot.ro/

6 gânduri despre &8222;Bârsana&8221;

  1. Dan, mulțumesc frumos pentru că faci posibil ca locuri dragi mie, văzute prin ochii mei, să fie vizualizate de câți mai mulți români și nu numai.

  2. Siluete spre cer

    Casă a sufletului meu înălţată spre cer,
    Mă urci, prin Cuvânt, mai aproape de stele,
    Eşti timpul neamului român,
    şi eu – ce nu pier,
    Chiar dacă-s căzut, câteodată,
    mă aduni dintre rele.
    Firavă îmi pari, cum sufletul mi-e,
    Dar dreaptă-n statura ta simplă,
    Unind inimile în trupul tău sfânt,
    Întărindu-le cu pacea cea bună.
    Şi cugetele ni le îndrepţi în cântări,
    Alături, tâmplă la tâmplă,
    Spre slava Celui ce este în noi –
    Lumina nesfârşită şi pură.

Lasă un răspuns

