Hipy


Hipy

*

*

Am avut o iubită hipy
fumam iarbă
până vedeam viaţa în roz
în fiecare seară îmi săruta
trupul scheletic
şi mă acoperea cu părul ei greu
mirosind a sfinţenie
în fiecare seară
o priveam mut
de atâta frumuseţe
ne plimbam pe străzile
întotdeauna pustii
fiindcă eram singurii oameni vii
de pe planetă.

Într-o zi s-a măritat
a făcut un copil
pe care l-a botezat
cu numele meu
eu m-am însurat
cu o femeie care avea deja un copil
să nu existe niciun dubiu
privind paternitatea.

Uneori îmi mai găsesc câte o amantă…
femei nefericite în căsnicie
greu de dezlipit de pe feisbuc
ori de pe saiturile pentru adulţi
ne plimbăm ţinându-ne de mână
ne sărutăm prin parcuri
rar închiriem o cameră de hotel
tinerii ne privesc oripilaţi
când buzele noastre se întâlnesc
ei încă nu ştiu
că sub ambalajul ăsta zdrenţuit
fluturi zboară haotic.

Am avut o iubită hipy
fumez iarbă
până văd totul în roz
o iubesc iar şi iar
în fiecare amantă
greu de dezlipit de pe feisbuc.

@Rares Pintea

http://rarespintea37.wordpress.com/

Lasă un răspuns

