INTERETNICE (II)

INTERETNICESONY DSC
(Sighet, Sziget, Sihot)

VARA LUI MIHÁLYI
Cafenea, sâmbătă, înainte de-amiază. Verdele se sforţează în soarele noiembrin.
– Bune-ziua! …Ha-ha, lányok! V-am salutat pe româneşte! Nu mai ştiu de capul meu! – zice o tânără pensionară, intrând.
– Akár hogy –, nici un bai! – o liniştesc fostele colege de şcoală, făcându-i loc la masă.

BĂTRÂNUL
Nu bine urc în autobuzul de Câmpulung şi mă pufneşte râsul. Bărbatul care urcase înaintea mea tocmai declina, arătându-mă cu capul, peste umăr, invitaţia de-a lua loc pe unul din scaunele din spate ( „Gyere álj le!”):
– Kössz’!… vannak öregebbek.

UN SIGHETEAN
– Tiszteletel urak! – salută un domn înalt, cărunt, intrând în frizerie.
– Jó napot, Dezsö bácsi, luaţi loc! – îi răspund frizerii.

@Marin Slujeru

http://mslujeru.wordpress.com/

2 gânduri despre “INTERETNICE (II)

Lasă un răspuns

