Te visez mereu

Te visez mereu

Doina Rândunica Anton
Doina Rândunica Anton

Te visez mereu în faţa mea
Aşa cum prin junglă
Cineva deschide un drum
Cu maceta
Îţi văd doar spatele gol,
Strălucind până în inima mea
Ca o ţară de care mă voi lipi în curând,
Ca un cort unde mă voi odihni
Către noapte
Mă ţin aproape de lumina lui
Cu gura fremătând
De roşu , de fructe prea coapte
Nu obosim,nu ne privim,
Doar lunecăm prin verdele
Ce taie cărări prin tăcerea ce
Blând ne desparte
Te visez făcându-mi un drum
Prin hăţişuri,
Netezindu-mi cărarea ,
Înfiorând arborii şi iarba
Cu îngerul dorinţei
Ce iese din tine şi mă sărută cu sete.
Nu ne privim,ci doar căutăm un loc
De odihnă şi singurătate.

@ Doina Rândunica Anton

http://randunicainzbor.wordpress.com/

Un gând despre “Te visez mereu

Lasă un răspuns

