Nu ţi-am mai scris…

Nu ţi-am mai scris…

Doina Rândunica Anton
Doina Rândunica Anton

Nu ţi-am mai scris de ceva vreme
Şi poate chiar azi te-ai gândit
La clipa în care privirea mea
Era un fluture
Râvnind umbra ta de bărbat
La timpul acela când eram apa
Pârăului în palmele tale
Cutreierate de vară,
La ora amiezii
Când păsările nu mai cântau
Iar eu eram fraga din sunetul ierbii
Copleşit de iubire .
Dar nu ţi-am mai scris
Şi poate mai răscoleşti uneori
Prin somnul inimii
După clipa aceea în care am tăcut
Atât de intens
Încât oasele noastre
Au ţinut povara întregului cer
Ca pe o simplă adiere
Nu, nu ţi-am mai scris,
Căci nu-mi mai aruncă nimeni ,
De o bună bucată de vreme,
Printre zăbrele,
Hârtie şi pene din aripi de îngeri
Căzuţi.

@ Doina Rândunica Anton

http://randunicainzbor.wordpress.com/

Lasă un răspuns

