În mine

În mine

Ionitza
Ionitza

Te port în mine cum vântul îşi lasă
Dulcile clipe, cu amintirile, în ani,
Căci ochii tăi de lumină, frumoaso,
În inimă deschişi mi-au rămas.
Întreaga-ţi fiinţă am aflat-o pe dată,
Iubirea, în mine, negreşit mi-a vorbit,
Când primul sărut, inocent şi cuminte,
În toamna albastră mi l-ai dăruit.
Atunci, ochi căprui mi-au zâmbit într-o clipă,
Din părul tău, amurgul de dor s-a-mbrăcat,
Iar vântul, în noapte, s-a prins pe vecie
Să-mi lase în inimă toată aroma de fragi.

@Alexandru Răduţ

2 gânduri despre “În mine

  1. Cine e acest poet, pentru ca are un scris fan/ta/stic ! Imi plac mult poeziile sale…
    Sarbatori frumoase, cu bucurie in inimi si-n cugete, din Germania !

  2. Cu siguranta, domnul Radut va va raspunde la intrebare cand va mai trece pe aici.
    Pana atunci va doresc si eu Sarbatori fericite, alaturi de cei dragi!
    Cu stima,
    admin

Lasă un răspuns

