Pe vârfuri

Pe vârfuri

antonia zavalic
antonia zavalic

Fredonez cântecul pe care l-am auzit
atunci când cerurile s-au închis în inima ta
și ai lăsat copie
o cheie.

Toată iubirea mi se amestecă cu apa unui acvariu.

Păstrez în nisip
tălpi mărunte,
încăpătoare ca în lichidul roșu
ce curge silențios când cineva este tăiat de moarte.

Nu ne spunem nimic.
În noi se vorbește o algebră cu
tentacule.

Calculez infinituri
cu infinituri
cu infinituri.

Mă prinde o lume, mă naște, mă spânzură
totul într-un timp precis în care învăț
că nu pot trăi cu mine, pentru că asta ar însemna
viață.

@Antonia Luiza Zavalic

http://antoniazavalic.blogspot.ro/

2 gânduri despre “Pe vârfuri

Lasă un răspuns

