E ziua ta

Daina Randunica Anton
Daina Randunica Anton

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E ziua ta

 

 

Uşor, uşor ca vântul sub norul cel alb
Mi se apleacă inima cu toate lujerele frumos înflorite.
Toate te ating în timp ce treci pe strada cea mare
Şi tu ştii că sunt eu.
Ca o regină păşeşti printre fluierături
Cu părul unduind a « je m’en fiche »
Toate razele ţi se cuibăresc în ochi
Alegând cu promtitudine doar răsărituri
Dar ah, tristeţea te ţine de mână ca un iubit
Câinele Atos o miroase de departe
Şi îi linge tandru degetele subţiri
Nu pot să nu mă ţin de umbra îngerului tău
Ce mă îmbie zâmbind cu fiecare nou gând.
Când treci ca o ciută pierdută
Pe la marginea lumii,
Nu pot să mor înainte de a te ridica
Din culcuşul de înrouraţi mărăcini
De unde mă priveşti cu ochii mai adânci
Decât plânsul Pământului…
Şi azi mai mult ca oricând
Iţi calc pe urme ca un copac plin de flori,
Plin de roade, plin de umbră,
Plin de îndrăzneţe poveşti…
Din rădăcinile mele izvoare
Ţi-o iau înainte să îţi întindă lumina
La masa de seară, să îţi primenească bucuria rugăciunii.
Mulţi ani ne ţes pe neştiute una de alta
Ca pe un covor bun de aşternut în pridvoarele vieţii
Minuni.
La mulţi ani !

 

 

@Doina Rândunica Anton
Blogul autoarei: http://randunicainzbor.wordpress.com/

5 gânduri despre “E ziua ta

  1. Mă bucur că s-a redescchis fereastra la casa lui Dan. Şi mă bucur să văd la „sreaşină” o… Rîndunică! (prietenii ştiu de ce!)

  2. Nu e chiar o revenire, mai mult o postare conjuncturala sa zicem…
    Oricum multumiri pentru gandurile bune.
    Zi faina tuturor!

Lasă un răspuns

