Era toamnă…

flori
flori

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Era toamnă…

 

Autor: Rareş Pintea

Cred că era într-o toamnă
când am început să-ţi iubesc amintirile…
ploua mărunt cu tristeţi şi timidităţi
peste trupul tău gol
acoperit de amintirea fierbinte a buzelor mele.

Dincolo de amprenta tinereţii noastre
,irosită, acum vedeam limpede asta,
am început să te iubesc ca un nor
purtând în spate furia soarelui.
Ploua mărunt cu amintiri vagi
peste trupul tău gol
acoperit cu roua ochilor mei aproape stinşi.

Sigur era într-o toamnă
! imi aduc aminte ţipătul speriat al păunului!
anunţând despărţiri şi regrete.
Ploua mărunt cu suflete bete
peste trupul tău gol
acoperit cu umbra unei întrebări.

 

@Rareş Pintea
Blogul autorului: http://rarespintea37.wordpress.com/

Lasă un răspuns

