Delir

Delir

 

 

 

Autor: Alexandru Răduţ

Ne-am rătăcit, prin veneţiene canale,
Delirul din noi ne-a prins în vârtej,
Inimile s-au înclinat, ca turnul din Pisa,
Seminţele lumii au îngheţat, pe un vrej…
Pământul a-nţeles să respire afară –
Potecile de timp au lăsat, din zăpezi,
Urmele paşilor înscrise în piatra
Anilor dispăruţi sub gheţarii incerţi…
Istoria scrisă demult am privit-o,
Neînţelesele clipe le-am trăit, în delir,
Ne-am văzut chipurile, în oglinda din ape,
Şi-n riduri, pământul, cu tăceri, a jelit!

 

 

@copyright A.Răduţ, 2014
(din volumul „Anotimpuri”)

4 gânduri despre “Delir

  1. Uluitoare versuri !… Surprindeti timpul si patrundeti in esenta lucrurilor intr-o maniera foarte eleganta ! Asa este, natura ne vorbeste in multe feluri, dar noi parca suntem orbi, traind mai departe « in delir » …
    V-am cumparat cel mai recent volum, de pe amazon.de, fiind in Germania, multumindu-va pentru versurile scrise, in multe dintre ele regasindu-ma din noua acasa, chiar daca doar emotional 🙂

  2. Am ajuns şi pe meleagurile saxone? Nu ştiam, e o surpriză plăcută pentru mine să observ asta! Lucrul cu adevărat mai important este că v-au plăcut versurile, iar aceasta este cea mai mare bucurie. Vă doresc zile frumoase şi să fiţi înconjurată mereu de iubire!

  3. De fapt, am cumparat cateva volume pentru prietenii mei de aici, care sunt germani iubitori de limba romana, pentru ca initial volumul l-am luat din Bucuresti 🙂 Scuze, pentru neclaritate! Va multumesc pentru urarile dumneavoastra si va doresc la randul meu sa aveti pe mai departe acelasi condei inspirat!

Lasă un răspuns

