Chipul iubitei

George Petrovai
George Petrovai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Chipul iubitei

Autor: George PETROVAI

M-am uitat
în oglinda trecutului
dar nu te-am zărit;
poate că eşti nenăscută
pentru mine,
sau poate că
trecutu-i zdrenţuit
şi chipul iubit
refuză istoria ciobită
a reconstituirilor.

Te-am căutat
în oglinda prezentului
şi m-am înfiorat
văzând aşa o suceală
şi poceală
de semeni fără chipuri
(adevărată babilonie
de lume şoldie,
ca-ntr-o colonie
ori poate puşcărie),
aşa că
ţi-am refuzat dreptul
de a-ţi trăi clipa.

Te voi căuta
în oglinda viitorului,
unde promit
să te-ntâlnesc
îndată ce timpul trudit
se va duce la culcare.

(Din vol. Testimonii lirice)

@ George PETROVAI

Lasă un răspuns

