Mesaj pe un fulg de nea

păpădie
păpădie

Mesaj pe un fulg de nea

Autor: Alexandru Răduţ

Mi-am lăsat sărutul pe un fulg de zăpadă,
Când cerul şi-a revărsat iubirea de foc,
O ştiam, căci mi-a cuprins firea toată,
În magica noapte, dintr-odată, pe loc…

Stele de gheaţă mă priveau din înalta
Boltă cerească aprinsă de dor,
Eu o zăream, gândind către alta –
Cu ochi ce nu i-am uitat nici în somn…

Nicicând n-am trişat, iubirea o ştie,
Fulgii nebuni după ea se topesc,
Sărutul lor s-a transformat într-o mie
De roşii trandafiri şi un cald “Te iubesc!”

 @copyright A. Răduţ, 2014
(din volumul „Anotimpuri”)

3 gânduri despre “Mesaj pe un fulg de nea

  1. Mulţumesc, Diana, mă bucur când cuvintele ajung acolo unde trebuie… Inima Ei le-a înţeles, pe deplin, mesajul!

  2. hmm, cum de mi-au scăpat aceste frumuseți ???
    mmm, versurile merg direct la suflet pe acorduri de pian , iar imaginea…mmm, fotograful știe deja unde pătrunde 🙂

Lasă un răspuns

