UN NUME

Doina Randunica Anton
Doina Randunica Anton

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UN NUME

Autor: Doina Rândunica Anton

Spune-mi pe nume-n şoaptă şi în gând,
Lasă-mi poveşti în rochia de vară,
Aţine-mă-n tăişul serii blând,
Culege-mă-n plecarea ta amară…

Fă-ţi cort de noapte din privirea mea
Când vântul cade aspru peste toate,
Închină-te luminii şi-apoi bea
Din apa lunii care mă străbate…

Sunt între două lumi ca un stindard
Alunecând pe poduri de iubire,
Din Sud spre Nord mă risipesc şi ard
Cu sufletul uitat în nemurire…

Spune-mi pe nume,spune-mi iar şi iar
Ca-ntr-un botez dezlănţuit de soare,
Din dorul tău să cresc şi să apar
Acolo unde timpul nu te doare….

@Doina Rândunica Anton
Blogul autoarei: http://randunicainzbor.wordpress.com/

Un gând despre “UN NUME

  1. „Fă-ţi cort de noapte din privirea mea

    Când vântul cade aspru peste toate,

    Închină-te luminii şi-apoi bea

    Din apa lunii care mă străbate…”

    Frumos, plin de sensibilitate…

Lasă un răspuns

