De-a-ndărătelea

Doina Randunica Anton
Doina Randunica Anton

 

 

 

 

 

 

 

 

De-a-ndărătelea

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Doina Rândunica Anton

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Când m-am născut,

în biblioteca din Alexandria

un raft întreg de cărţi s-a prăbuşit

ca un clopot al cerului…

Sunetul lui era doar pentru tine…,

dar multă vreme nu am ştiut

să-l port în toate oasele mele,

să-l umplu de cântecul mării,

de vuietul muntelui,

de strălucirea vulturului peste zăpezi,

de ritmul soarelui din inima mea…,

ca să-l poţi auzi..

Duceam un clopot mut,

dar atât de predestinat…

şi acum ,când te văd în susul râului,

cu pieptul gol în lumina despicată a apei,

ştiu că trebuie să merg mai departe,

de-a-ndărătelea, ca să nu mă mai dezlipesc de imaginea ta,

pe nevăzute,

până la biblioteca din Alexandria…

 

 

 

@Doina Rândunica Anton

Blogul autoarei: http://randunicainzbor.wordpress.com/

 

 

Lasă un răspuns

