Vă sorcovește gândul meu…

Nicolae- Nicoară Horia
Nicolae- Nicoară Horia

 

 

 

 

 

 

 

Vă sorcovește gândul meu…

Autor: Nicolae- Nicoară Horia

 

 

 

 

 

Din Anul Nou ca un Orfeu

Cu lira lui vindecătoare

Vă sorcovește gândul meu

Aici, acum, pe fiecare.

 

Eu fără voi zadarnic sunt!

Vă fie casa voastră plină

Și sufletul de pe pământ

De cea mai harnică lumină!

 

De roada ei să aveți parte,

Să vă înflorească-n viață merii

În Noul An și mai departe

Până la capătul vederii…

 

Să fiți în toate sănătoşi,

Iar sănătatea să vă fie,

Preasorcoviții mei frumoşi,

Cea mai deplină avuție!

 

 

1 Ianuarie 2014

 

@Nicolae- Nicoară Horia

Blogul autorului: http://duminicale.blogspot.ro/

 

 

Lasă un răspuns

