nu o să plâng

nu o să plâng

Autor: Rareş Pintea

 

nu o să plâng

când va veni sorocul

deşi îmi pare că e lungă calea

nu-i bine să-ţi jigneşti norocul

scriind pe ziduri albe întrebarea

 

o să mă duc în codru cu iubita

întinşi pe frunze galben- ruginii

o să ascult cum mă străpunge iarba…

iubit-o tu de mână să mă ţii

 

nu o să plâng

deşi sunt melancolic

doar iarba o s-o ud sorbindu-ţi ura

şi o să-ţi mângâi sânul gothic

în timp ce mi se-astupă gura.

 

 

@Rareş Pintea

Blogul autorului: http://rarespintea37.wordpress.com/

Lasă un răspuns

