Cântec pentru fluierul Iancului…

Nicolae- Nicoară Horia
Nicolae- Nicoară Horia

 

 

 

 

 

 

 

Cântec pentru fluierul Iancului…

 

Autor: Nicolae- Nicoară Horia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dureri nu sunt fără cuvinte,

V-am spus și vă mai spun mereu,

Voi, Moții mei, luați aminte,

Nu doarme-n ceruri Dumnezeu!

 

Noi nu i-am blestemat vreodată

Pe cei ce ne-au dorit desculți

Şi-atunci când am fost trași pe roată

Ori ne doineam tristețea-n Munți!

 

Nu a scurmat nicicând rugina

În sufletul ce ne-a fost dat,

E plină lumea de lumina

Din aurul din noi furat!

 

Nu vă întristați, el este încă

Acolo-n Apuseni destul,

Lovească-l fulgerul din stâncă

Pe cel străin și nesătul!

 

Știu, de durerea voastră multă

Se zvârcolesc în somn străbunii,

Stă iarba în genunchi și-ascultă

Cum freamătă din Dor gorunii…

 

Cu-aceeași sfântă rugăminte

V-am spus și vă mai spun mereu,

Voi, Moții mei, luați aminte,

Nu doarme-n ceruri Dumnezeu!

 

@Nicolae- Nicoară Horia

 

Blogul autorului: http://duminicale.blogspot.ro/

 

Un gând despre “Cântec pentru fluierul Iancului…

  1. Chiar,lumina ne răscoleşte sufletul când asemenea versuri ţâşnesc din adâncuri pentru a ne atinge acelaşi adânc …Domnule Nicoară Horia,iată poetul adevărat stă de veghe în dumneavoastră ca un răsărit pe munte…Vă salutăm cu iubire!

Lasă un răspuns

