Aurul unește, dar el și dezbină…

Nicolae- Nicoară Horia
Nicolae- Nicoară Horia

 

 

 

 

 

 

 

 

Aurul unește, dar el și dezbină…

 

Autor: Nicolae- Nicoară Horia

 

 

 

 

 

 

 

 

Aurul unește, dar el și dezbină,

A intrat o vâlvă între Moții mei,

Chiar acum cuvântă colo sus pe bină

Și-i atâta ură în cuvântul ei!

 

Unii vreau cianură, alții mediul viu,

Mă întreb ca unul ce le-a fost ortac:

Cine-s vânzătorii? pe vânduți îi știu,

Dar cobor în mină obosit și tac

 

Și la gura minei, cum făceam ‘nainte,

Spun un Tatăl nostru, până ies afară,

Din adâncul firii eu Te rog fierbinte

Pune rânduială între Moți și-n Țară!

 

Potolește duhul vremii tulburat

Și adu-ne pacea-n care-am fost odată,

Vederează hoții care ne-au furat

Și le dă pedeapsa binemeritată!

 

Scoate adevărul, Doamne, la lumină

Și minciuna pune-o în celula ei,

Aurul unește, dar el și dezbină,

A intrat iar vâlva între Moții mei…

 

 

 

@Nicolae- Nicoară Horia,

17 Septembrie 2013

Blogul autorului: http://duminicale.blogspot.ro/

 

Lasă un răspuns

