Mi-e inima un unicorn

Doina Randunica Anton
Doina Randunica Anton

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi-e inima un unicorn

 

 

 

Autor: Doina Rândunica Anton

 

 

 

 

 

Mi-e inima o blândă catedrală

Cu vâlvătăi de frunze pe altar,

Când unicornul bate cu sfială

În lacrima amiezii de cleştar…

 

Mi-e inima o stea care veghează

Potecile de noapte şi de har,

Când unicornul trece şi nechează

Înfiorat de-un dor fără hotar…

 

Mi-e inima ca toamna asta toată,

Oglindă-mpărătescă-ntre stihii,

Pe unde unicornul se arată

Iluminându-ţi drumul, ca să vii..

 

Mi-e inima ca toamna asta plină

De roadele râvnitelor meniri,

Un unicorn ce tremură-n lumină,

Jertfit neîmplinitelor iubiri..

 

 

 

@Doina Rândunica Anton

Blogul autoarei: http://randunicainzbor.wordpress.com/

 

Lasă un răspuns

