Tristeți de toamnă

Mihai Traista
Mihai Traista

Tristeți de toamnă

Autor: Mihai Hafia Traista

Toamna când încep să simt durerea

Frunzelor, ce se desprind din ram,

Se mai aşterne peste noi tăcerea,

De parcă am fi din spiţa altui neam.

Atunci se nasc în mine perturbaţii,

Resimt regretul celor ce-au plecat

Şi ne veghează de undeva din spaţii,

Pe fiecare pe unde-am călcat.

/

Atunci mă scald în ploi de lacrimi,

Şi-i invoc pe martiri şi pe sfinţi,

Şi-mi port ţărâna zămislită în patimi

Prin lumea bântuită de arginţi.

Şi cât aş vrea să fiu ulciorul,

De pe umerii fecioarelor divine,

Şi primăveri la rând să renasc zborul

Cocorilor ce mai iernează-n mine.

/

Şi cât aş vrea să simt culoarea verde,

Şi doldora să fiu de poezie,

Când nimeni nu mai are ce a pierde,

Şi nimeni nu doreşte să mă ştie.

Se mai aşterne chiar şi azi seninul

Şi frunzele se mai despart din ram,

Iar eu mă simt şi azi străinul,

De parcă-aş fi din spiţa altui neam.

/

@Mihai Hafia Traista

Blogul autorului: http://trona2007.wordpress.com/

3 gânduri despre “Tristeți de toamnă

  1. Foarte frumos maestre Mihai,va imbratisez cu drag. Si citeva cuvinte de-ale mele,ramase amintire intr-o carte:

    Singur.

    De fapt, de când mă ştiu, viaţa mea a depins doar de mine. Am ajuns să cred ca singuri ne-am născut şi singuri vom muri, chiar dacă avem părinţi, chiar dacă între timp ne căsătorim şi avem la rândul nostru copii … tot singuri rămânem. Să nu credeţi că vom găsi vreodată pe cineva care să ne semene! Suntem la fel de deosebiţi precum amprentele digitale. Dar nu de singurătatea asta mă tem. Sunt convins că nepăsarea îmi va paraliza sufletul, nimic altceva…

Lasă un răspuns

