Antonia Zavalic

Nostalgia

Antonia Zavalic
Antonia Zavalic

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nostalgia

Autor: Antonia Luiza Zavalic

În paradisul meu mişcător

te iau de drept înger acoperit de memorie

o margine sub care îmi adăpostesc infinitul

de toate fiarele lumii

şi mă prefac că zâmbesc cu

dinţii plecaţi

cu aripi în care creşte zborul

şi căderea

totuna e să te iau în braţe sau să te

părăsesc nepăsătoare

o secundă

şi mai puţin

atât îi trebuie imaginii să

se lipească de retină şi să ajungă stare de spirit

sculptată-n timp ca-n filmele lui Tarkovski.

 

@Antonia Luiza Zavalic

 

2 gânduri despre “Nostalgia

  1. Am avut ocazia s-o întîlnesc pe Antonia la Sighet, cu prilejul Festivalului de poezie. Am stat de vorbă puţin, cîteva minute. M-am bucurat s-o văd însoţind-o, ca ghid, la o plimbare „documentară” prin oraşul „ocupat de poeţi” şi inundat de o ireală lumină de toamnă, o altă frumoasă (şi literar, şi fizic!) poetă din Bucureşti: Clara Mărgineanu. (De, eu nu aveam nevoie de ghid!). Folosesc acest prilej pentru a o felicita încă o dată pentru importantul premiu primit la „Serile de poezie <>”, de la Deseşti!

  2. Domnule Vasile Gogea, vă mulţumesc din suflet pentru aprecieri. Ma bucura faptul că am avut oportunitatea să vă întâlnesc şi să vă ascult; şi acum îmi amintesc cum aţi recitat din „Ascuţitoarea atomică” . Felicitări şi dumneavoastră fiindcă aţi intrat în posesia unui premiu atât de inedit precum Trofeul Festivalului!

Lasă un răspuns

