Scenă

O palmă de pământ, o mică scenă cu actori grăbiţi…

Scenă
Scenă
8 gânduri despre “Scenă

  1. Superbă imaginea, o adevărată poezie… o mirişte pe o colină… mă întreb ce-o fi fost grâu, secară, nici nu contează, mi-a stârnit amintiri…

  2. @ Vasile Gogea> comparatia cu steagul nu mi-a trecut prin cap. 🙂
    @ Lia> Nici eu nu stiu ce o fost acolo, posibil doar iarba, poza e facuta de la distanta destul de mare.

  3. Nu contează ce a fost, încăpăţânată cum îs 😀 , o ţin pe a mea, chiar şi de la distanţă e clar că acolo-i o mirişte după seceriş, după coasă iarba are alt colorit… mi-au rămas întipărite în memorie dealurile copilăriei cu peticile, fâşiile, multicolore…
    O duminică frumoasă, Dane!

  4. Foarte bine ca esti incapatanata!
    Eu imi amintesc ca am umblat descult pe miriste, cel mai fain masaj la talpi.

  5. Wow, pe mirişte n-am prea călcat desculţă… am încercat o dată şi mi-am rănit tălpile 😦 … în schimb adoram să umblu desculţă prin otavă dimineaţa pe rouă 🙂

  6. Cred ca vorbesc prostii de dimineata. 🙂 Am calcat doar in urma coasei, unde s-o cosit iarba, nu unde s-o secerat grau… E un termen pentru asta, ca acum nu-mi vine in minte?

  7. Nu ştiu, nu-mi amintesc să i se spună cumva locului unde s-a cosit… doar ierbii care creşte după coasă i se spune otavă… iar locului unde s-a secereat i se spune mirişte 🙂 .

Lasă un răspuns

