Început de toamnă

Săpânţa, ultima zi din septembrie…

Început de toamnă
Început de toamnă
9 gânduri despre “Început de toamnă

  1. Nu-mi spune, Dan, ca este fotografie ! Tablou impresionist, la care ai adaugat emotia proprie . Foarte frumoasa toamna ta !

  2. Sigur nu e acuarela.Inseamna ca e ulei.
    Ce minunatie!
    Multumesc!
    Stiu, e meritul naturii pentru frumusete, dar e numai meritul fotografului pentru incadrare, moment si faptul ca a retinut imaginea si pentru noi, ceilalti.

  3. Am obosit,
    de Ana Blandiana

    Am obosit să mă nasc din idee,
    Am obosit să nu mor –
    Mi-am ales o frunză,
    Iată din ea mă voi naşte,
    După chipul şi asemănarea ei, uşor
    Seva răcoroasă o să mă pătrunză
    Şi nervurile îmi vor fi fragede moaşte;
    De la ea o să învăţ să tremur, să cresc,
    Şi de durere să mă fac strălucitoare;
    Apoi să mă desprind de pe ram
    Ca un cuvânt de pe buze.
    În felul acela copilăresc
    În care
    Se moare
    La frunze.

  4. „Apoi să mă desprind de pe ram
    Ca un cuvânt de pe buze.
    În felul acela copilăresc
    În care
    Se moare
    La frunze.”…
    e in ton cu toamnele noastre…

Lasă un răspuns

