ritm

ritm
ritm
6 gânduri despre “ritm

  1. Parca ar fi trecuta prin filtrul mintii, ti-o poti inchipui, dar nu crezi ca exista !

  2. Cartea

    Mă veţi uita, ştiu, toţi,
    Chiar dacă v-am iubit!…
    Mă va uita şi timpul,
    Şi blânda ploaie transformată-n vis,
    Prin gerul tăinuit de ceaţă.
    Şi stelele mă vor uita,
    Grăbite să dispară-n dimineaţă,
    Doar soarele, tăcut, va mai cânta
    Cu marea ce revine şi nu pleacă.
    Tu dar, cuvântule, pe ale ei buze uşoare,
    Îţi vei mai aminti când m-ai citit?
    Vreodată, îmi vei spune oare,
    De ce din pagini nu m-ai părăsit?…

    @copyright – Alexandru Răduţ, 2013

  3. „Mă veţi uita, ştiu, toţi,
    Chiar dacă v-am iubit!…”
    Mult adevar… un poem care merita citit si recitit.
    Cu pretuire,
    dan m.

Lasă un răspuns

