Un pic de culoare

Bârsana, început de toamnă…

 

Un pic de culoare
Un pic de culoare
6 gânduri despre “Un pic de culoare

  1. Suflet verde

    Pământ iubit – fereastra mea spre soare,
    În crudul verde-al tău îmbătrânesc uşor,
    Îmi limpezesc ochii cu-ntinsa depărtare
    Şi sufletul topit mi-l ostoiesc în dor.

    Respir cu tine anii ce mi i-ai dat odată,
    Secundele din frunze le ard în amintiri,
    Şi din potirul lumii scobit în lemn de zadă
    Sorb însetat din apa ce-ţi plânge în priviri.

    Eşti locul meu de vise ce-şi cheamă împlinirea,
    Ca un ecou ce sparge taina din adâncimi;
    Cărările şerpuitoare ce şi-au găsit iubirea
    În inima-ţi de piatră ce sună-n corni divin.

    @copyright – A.Răduţ, 2012

Lasă un răspuns

