În bojdeuca versurilor mele…

Nicolae- Nicoară Horia
Nicolae- Nicoară Horia

 

 

 

 

 

 

 

În bojdeuca versurilor mele…

 

 

23/24 Iulie 2011.

Afară plouă,

Ori întunericul curge peste mine?

Doamne,

Ce arşiţă îmi pârjoleşte

Vederea!

 

Autor: Nicolae- Nicoară Horia

 

Am învăţat şi nu uit niciodată

Cum să îndur sudalma şi să tac,

Precum tăcea şi celălalt pe roată,

Strămoşul meu, vândutul din Albac…

 

Cei care m-au lovit, când mi-a fost greu,

S-au potolit pe rând şi fiecare

Cu faţa frântă către Dumnezeu

În Rugăciune şi-au cerut iertare!

 

N-am blestemat pe nimeni, dimpotrivă,

I-am alduit din lacrimă pe toţi,

Să nu-i robească dorul de colivă,

Coliva mea şi-a neamului de moţi.

 

Mi se spunea şi-n vremurile-acele

Că nu am voie să gândesc rotund,

Să-mi lase-n pace versurile mele,

În bojdeuca lor să mă ascund;

 

Acolo, în tăcerea din cuvânt,

Niciunei bunătăţi nu îi duc lipsa-,

Sărac şi necăjit, aşa cum sunt,

Să mă găsească viu Apocalipsa…

 

 

 

@Nicolae- Nicoară Horia

Blogul autorului: http://duminicale.blogspot.ro/

 

Lasă un răspuns

