La Baia Mare sunt…

Nicolae- Nicoară Horia
Nicolae- Nicoară Horia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La Baia Mare sunt…

 

 

 

Autor: Nicolae- Nicoară Horia

 

 

 

 

 

La Baia Mare sunt, la Baia Mare,

Când spun mi se iluminează fiinţa

Şi ard prin trupul meu ţâpuritoare,

Ce vesel…şi aproape de Săpânţa,

 

La Baia Mare sunt, la Baia Mare,

Iar duhul meu e chivără pe Munţi,

Aici lumina strigă în izvoare

Şi îngerii din cer umblă desculţi-

 

La Baia Mare sunt, la Baia Mare,

Marmaţia îmi sighetă prin vine

Şi Amintirea din cuvinte doare,

Aici nimic nu pleacă, totul vine-

 

Ce dulce-i graiul- fagure de miere

Şi Aerul e-o sfântă Sărbătoare!

Mă simt aici ca după Înviere-

La Baia Mare sunt, la Baia Mare…

 

 

 

@Nicolae- Nicoară Horia

Vineri, 13 Mai 2011

Blogul autorului: http://duminicale.blogspot.ro/

 

 

 

 

 

2 gânduri despre “La Baia Mare sunt…

  1. Oho, domnule Nicoara Horia, iata ca dupa atatea „intalniri” pe teren neutru (in tara si strainatate) ne este dat sa ne intalnim in dulcea casa a Maramuresului istoric.
    Fiti binevenit pe acest blog si, nu in ultimul rand, felicitari pentru acest scurt dar dens imn inchinat tarii careia ii apartin cu tot ce m-a inzestrat Creatorul.

  2. Mă bucur că atunci cund sunteţi la Baia-Mare vă” sighetă” …Asta înseamnă că trebuie să treceţi muntele (folosiţi îngerii,dar nu ca ei,desculţ) ca să fiţi însighetat cât mai total…Dulce poezie pentru B_M..Aici o să fiţi mai aprig şi mai înviorat…

Lasă un răspuns

