JOC ( Ştiţi de glumă? )

Doina Randunica Anton
Doina Randunica Anton

JOC ( Ştiţi de glumă? )

Autor: Doina Rândunica Anton

A-nceput când ai închis grădina,

De atunci sar zidul cu….

Cad ce obicei pe arătură

Şi mă mir că mai am dinţi în.

Îmi trag sufletul cam o sfârtaie

Şi mă uit de n-am vreo …

Uite,faci ceva indezirabil

Spiritului meu……

Să mă urc pe ziduri colţuroase!?

Am …de ani,nu mai am….

Vreau şi eu o fructă mai bunucă,

Iar tu mă aştepţi cu o …..?

Fuga,fuga după pomi şi clăi,

Fuga şi tu,da* cu doi….

Uite,asta e,ioi,cum să spune?.

Maltratare şi….

Te-am crezut un om mai cultivat

Decât stratul ist de…

Ştii ceva? Eu m-am oprit nepoate

Dragoste cu forţa….

Şi mai leagă-ţi cânii la hodină

Că amu le umflu o……..!

@Doina Rândunica Anton

Un gând despre “JOC ( Ştiţi de glumă? )

Lasă un răspuns

