Sighetul intr-o lumina blanda…

Asa mi-l amintesc de pe vremea cand eram copil…

sighet
sighet
6 gânduri despre “Sighetul intr-o lumina blanda…

  1. Lumina blândă a înserării,coamele dealurilor înmuiate în mierea luminii,Dan încremenit în copilărie ca o reflexie a iubirii pure…Oraşul din zona intimă a memoriei se odihneşte ca un dragon îmblânzit…Aşa îl simţi pe Dan când făureşte fotografia ,ca pe un îmblânzitor …sau ca pe ucenicul vrăjitor…

  2. E putin mai simplu: Cand ma gandesc la Sighetul de pe vremea cand eram copil imaginea este putin neclara si scaldata intr-o lumina roz. Partea cu neclaritatea mi-a iesit destul de bine, in schimb am incurcat culorile …
    Noapte faina tuturor!

  3. Da,de fapt tu ai răspunsul tău,dar ce percep eu e la fel de autentic…Nici nu ştii ce zace în tine,ce vrăjitorii ancenstrale…Lumina roz e şi acum acolo Luna de-abia aşteaptă să-şi facă din ea jartiere…Neclaritatea aburită ne caracteritează încă şi ne îndulceşte gesturile şi limba…Ne-am născut blânzi ca lumina…asta …Sighetul ne merită..(Mi-e dor de o ţopăită pe platoul Solovanului)

  4. Zori în ochi de copil

    Un moment de viaţă,
    În laptele neclar al dimineţii,
    Pagini răsfoite în grabă
    Şi un zâmbet aruncat lung blândeţii.

    Mi-aduc aminte cum eram,
    Cum visele creşteau cu iarba,
    Pe chipul soarelui curgeau
    Culori mai vechi ca ambra.

    Le vedeam prinse-n crengi,
    Ori în frunzele plânse de toamne,
    Cand paşii mă purtau pe poteci
    Cu ciutele asmuţite de arme.

    Cautau drept în ochi doar un gest,
    În dimineaţa anunţată ploioasă,
    De ramas-bun pentru veci,
    Ca un timp ce aşteaptă să nască.

    @copyright – A. Răduţ, 2013

Lasă un răspuns

