Poveşti duminicale

Poveşti duminicale
Poveşti duminicale

O dimineata cu putina ceata:

Un gând despre “Poveşti duminicale

  1. … într-o zi binecuvântată

    Sfântă rugă

    Fă-mă, Doamne, smerit,
    Încarcă-mă de roadă,
    Învaţă-mi sufletul, neîmplinit,
    Să bată a rugii poartă.

    Ajută-mă să văd mai clar
    Pustiul înălţimii
    Şi aerul, cu mult mai rar,
    Ce stă-n grandoarea firii.

    Ajută-mi, Doamne, inima
    Să-nveţe calea Crucii,
    Dezleag-o de orice patimă,
    Ca de-o povară a slugii.

    Şi fă-mă, Doamne, ca un pom
    Cu braţele plecate,
    Să-Ţi împlinesc voia de om,
    Bogat în duh şi-n fapte.

    @copyright – A. Răduţ, 2013

Lasă un răspuns

