Sophia

Antonia Zavalic
Antonia Zavalic

Sophia

Autor: Antonia- Luiza Zavalic

Viaţa mea a început în ochii mamei

când privea cerul cum se strânge de mijloc

ca o rochie de care se prinde femeia şi-i umple formele

tot atunci îşi aştepta alesul

precum aştepta să se crape de întuneric.

Spunea ca noaptea e întotdeauna

fără soţ

şi că cea mai mare frică a omului e ca nu cumva să se trezească înaintea visului.

Mă adormea cu degetele ei frânte-n pagini albe şi

îmi spunea pe nume,

atunci m-am născut prima oară

şi numai Dumnezeu ştie de am plâns.

Pe atunci tata n-avea de unde şti

că eu venisem deja pe lume şi a trecut atâta timp

până să mă ia în braţe.

@Antonia- Luiza Zavalic

Un gând despre “Sophia

Lasă un răspuns

