Omul cu măşti (2)

Portretul meşterului şi povestitorului  Vasile Susca din Săcel:

Vasile Susca 1
Vasile Susca 1

Vasile Susca 2
Vasile Susca 2
Vasile Susca 3
Vasile Susca 3
Vasile Susca 4
Vasile Susca 4
Vasile Susca 5
Vasile Susca 5

 

15 gânduri despre “Omul cu măşti (2)

  1. Am citit, văzut mai demult o postare de-a ta pe aici privind acest om… mulţam că ai readus…
    Cum am rude la Săcel, am avut plăcerea să-i trec pragul, să-l ascult şi să văd pe viu câteva din măştile şi desenele lui. Îmi amintesc cum mi s-a strâns sufletul. Trecând podul peste râul Iza ca să ajungem la casa acestuia pe cărare ne-au însoţit bălăriile… am zărit şi urmele unei foste mori pe apă, din câte am înţeles proprietatea înaintaşilor omului cu măşti. Săcelul din păcate este un loc uitat de timp, lăsat în paragină. Ici colo răsar, printre case vechi în arhitectura locului, hidoşenii arhitectonice.

  2. Mersi pentru comentariu, a completat foarte bine imaginile.
    Mesterul Susca mi s-a parut un om complex care, cum subliniai si tu, pe langa confectionarea mastilor traditionale, face o multime de alte lucruri, inclusiv un gen de pictura interesant. Asa cum ii sta bine unui om cu putere de munca si creativitate, avea in plan mai multe proiecte pe care sper ca a reusit sa le materializeze.

  3. Măşti, chipuri… Ni le punem, câteodată, pe feţe pentru a ne hrăni sufletul cu trecut. Amintiri din alt timp… Răscoliri…

  4. Este foarte expresiv de aceea am si postat mai multe cadre. Sunt persoane care sunt mereu aceleasi oricate poze le-ai face, insa mesterul este un adevarat actor, cu o mimica interesanta. In ultima poza parca este CTP-ul analizand o problema grava a Romaniei… 🙂

  5. Nu, doar gestul seamana! Base e ingrozitor. E primul pe list mea de most wanted. Si il tot urmaresc, ba cu un vot, ba cu altul, dar pana acum n-am reusit sa-l prind.

  6. Hehe! imi place, vanatoare cu voturi! ar trebui sa o inregistrezi la OSIM. 🙂
    Dar, sper ca ai obs. ca pe blogul asta politica nu e binevenita, nu?

Lasă un răspuns

