Colocviile Ion Iuga, 2013

Sighet, Palatul Culturii, 22 august 2013.

Fotografii realizate şi oferite spre postare, cu generozitate,  de Petru- Alexandru Sângeorzan:

Copyright: Petru- Alexandru Sângeorzan

2013.08.22.Colocviul Ion Iuga (3)
2013.08.22.Colocviul Ion Iuga

2013.08.22.Colocviul Ion Iuga (1) 2013.08.22.Colocviul Ion Iuga (4) 2013.08.22.Colocviul Ion Iuga (5) 2013.08.22.Colocviul Ion Iuga (6)

Completez imaginile cu un poem al celui evocat (de fapt un link),  găzduit de blogul altui maramureşan- Vasile Gogea

http://vasilegogea.wordpress.com/2011/04/14/un-poem-de-ion-iuga-ilustrat-de-dan-moldovan/

Mi-am adus aminte şi de întâmplarea, – de altfel amintită de Vasile Muste (care şi-a exprimat regretul că, din motive pe care nu le-am reţinut, Vasile Gogea nu a fost prezent anul acesta la întâlnirea dedicată lui Ion Iuga), – povestită cu talent de acelaşi maramureşan stabilit în capitala Ardealului:

http://vasilegogea.wordpress.com/2013/06/28/o-recitare-din-eminescu-cu-ion-iuga-la-sighet/

… şi uite aşa, fără nici un aport propriu, am încropit şi eu  un post în amintirea celui care se autodefinea nu numai cel mai puternic ori  cel mai frumos bărbat din nord,  ci şi  latin la vorbă, turbure în sânge…

… aşa cum rezultă din cartea „Binecuvântata amintire”, Editura Grinta, 2012.

2 gânduri despre “Colocviile Ion Iuga, 2013

  1. Mulţumesc pentru menţionare. După cum spuneţi, absenţa mea a fost doar fizică, altfel o parte din sufletul meu e mereu pe strazile Sighetului, în căutarea unui număr de casă…

Lasă un răspuns

