Mâna iubitei

Mâna iubitei

Autor: George PETROVAI

                                                          Dă-mi mâna ta, iubito, s-o sărut

cum soarele pe ochi sărută luna,

George Petrovai
George Petrovai

căci din lumină te-ai născut

şi cu nespusul eşti totuna.

În palme-arome îţi adie

de la livezile în floare;

e leacul ce mă rog să fie

sărutul tâmplei când mă doare.

Dar nu, degeaba m-amăgesc

cu leacuri fermecate,

cât ochii tăi nu desluşesc

văpaia cerului de noapte

şi buzele-ţi nu regăsesc

fiorul dorului de tine –

suntem iar doi, deşi-mi doresc

eu tu să fiu şi tu să fii în mine.

Copyright: George PETROVAI

(Din vol. Poemele simțirii)

Lasă un răspuns

