Suflete rătăcite

suflete rătăcite
suflete rătăcite
3 gânduri despre “Suflete rătăcite

  1. Gotica

    Iubita mea, e frig şi e târziu să plec

    spre golful de iubire sec

    uite un ban, o clipă de lucire

    în schimbul unei nopţi de amăgire.

    E frig şi plouă, e pustiu centrist,

    ascunde-mă în scorbura de ametist

    caci noaptea pare fără de hotar

    iubita mea, cu glas de clopotar

    de ce vuieşti spre stele, amintiri,

    când poţi trăi acum printre vampiri ?

    Frumoasa mea, cu sâni frumoşi exotici

    visaţi de mari maeştri gotici

    mai stai o clipă-n stele, nu pleca

    apoi mă urc încet spre crucea mea.

Lasă un răspuns

