stâncă


stâncă

2 gânduri despre &8222;stâncă&8221;

  1. Buna,
    observ ca pe blogul tau sunt agreate si comenturi „personalizate” , putin iesite din tiparul deja arhicunoscut gen : „super, fain, nice, good work, excelent, minunat”, etc. asa ca ma incumet si eu cu unul de alta factura. sper ca nu inoportunez.

    Dincolo…

    Ce mă aşteaptă

    dincolo de munţii înnouraţi

    dincolo de ceea ce pot astazi să văd?

    Bucuria timpului dilatat

    până în crucea ceriului

    tristeţea aşteptărilor înşelate

    speranţa deşartă a unor reveniri misterioase…

    Acolo, dincolo de ceea ce văd

    cu siguranţă că pacea domneşte

    poştaşul nu sună niciodată nici măcar odată

    ochiul dracului nu sclipeşte ademenitor.

    Dar un frig singuratic mă înconjoară

    şi mă îndeamnă să tremur

    mă îndeamnă să plâng uşor

    ca un copil părăsit de sânul cald, parfumat

    al mamei iubite.

    cu stima,
    Rares P.

  2. Cu siguranta ca astfel de postari sunt agreate pe blogul meu. Multumesc de vizita, versuri frumoase si ganduri bune.
    Cu stima,
    dan

Lasă un răspuns

