cosaş

SONY DSC

10 gânduri despre “cosaş

  1. Multumesc de vizita si vorbe bune!
    E un context bun sa le multumesc si colaboratorilor, fiindca „bogatia” blogului, asa cum ai remarcat, se datoreaza acestora.
    Zi faina tuturor!

  2. E randul meu, sa-ti multumesc, pentru vizita si like.
    Si as avea doua intrebari.
    Daca sunt putin naive,scuze anticipate, dar tin mortis, sa ma edific.
    Prima:am citit parca pe un blog, cum ca Maramuresul ar fi cel mai neaos tinut romanesc.
    E o exagerare?
    Din echipa voastra, s-ar incumeta cineva, sa abordeze problema?
    Tare mult mi-ar place.
    Poate s-a si scris, dar n-am citit inca.
    Atunci, poate o reblogare?
    A doua, ca raspuns „la actualizarea” despre noi.
    Din blogul meu, crezi ca vreun post ar merita sufragiul exigentelor voastre?
    Spiritual maramuresene?
    In acel caz, o reblogare din partea voastra, ar fi, pentru mine, o recompensa si o incantare!
    Cele dorite, tuturor!
    Onu

  3. La prima intrebare, raspunsul meu ar fi ca, pe acest blog nu stiu sa se fi facut o astfel de afirmatie. Poate am uitat, nu stiu… oricum , cred ca e hazardat si lipsit de sens sa afirmi ca o zona e mai romaneasca decat alta. Personal nu as incuraja un material pe aceasta tema, desi, e posibil ca in vreun anume context, cineva, poate chiar eu, sa fi facut o afirmatie sau o trimitere care ar putea fi interpretata astfel.
    La a doua chestiune: Am evitat sa apas butonul reblog desi am fost tentat de multe ori sa o fac, desi e mai usor sa procedezi asa decat sa primesti acceptul cuiva pentru a posta un anume material. Regula este ca cei care doresc sa posteze materiale pe blog trimit propunerile si daca nu sunt chiar deplasate le „afisam” cu placere.
    Asadar, astept doua-trei propuneri, eventual o poza a autorului si ptr mine, neaparat, doua vorbe despre expeditor, ca sa stim „cu cine votam”. Intereseaza daca autorul este sau nu din Maramures, alta legatura eventuala cu zona, etc, mai ales ca dorinta mea este de a posta mai ales texte care au legatura cu Maramuresul, indiferent daca este vorba de dincoace sau dincolo de Gutai, ori din dreapta sau din stanga Tisei.
    Astept cu interes…
    Adresa de contact: maramures06@yahoo.com

  4. Poate abererz, dar mă gândeam la perenitate.
    Nu ca la o discriminare.
    In caz că am exagerat, îmi fac Mea culpa.
    Deşi, unde am citit, mi s-a părut uşor infatuat, am trăit emoţia unui adevăr virtual.
    Ştii, percepţii şi percepţii.
    E frumos, ce-mi place mie!
    Cât priveşte problema a doua, probabil, suportă rigorile primei abordări, aşa că, mulţumindu-vă, nu o pot onora!
    La final, o invitaţie pentru postul de azi. Cu prietenie dobrogeană!
    Onu

Lasă un răspuns

