Miezul iernii

6 gânduri despre “Miezul iernii

  1. Apoi numai dulcea Bucovină poate a fi ţinutul matale natal, după cum mi se pare mie.
    Am trecut pe unde m-ai îndrumat zilele trecute şi mi-a plăcut ce am văzut şi ce am cetit. Am vrut sa las urmele trecerii mele dar nu m-am priceput… principalul e însă că voi reveni, cuvintele sunt de prisos de multe ori.

  2. Satul meu este asezat la poalele Calimanilor. Numele lui este BILBOR, jud Harghita. Din umilele mele cautari, prin sec. XVIII, dupa 1750, niste „talhari” , adica haiduci din Maramures, s-au asezat pe acele meleaguri intemeind satul. De altfel, unul dintre ei se numea Pintea, iar in graiul nostru Pântea!

Lasă un răspuns

