Mănăstirea Ieud

Spre Manastirea Ieud, în câţiva paşi:

11 gânduri despre “Mănăstirea Ieud

  1. Nici eu nu am ajuns, dar vad ca e tare frumos.Cred ca in Romania sunt cele mai frumoase manastiri din lume, fiecare e unica, are ceva specific…de ajuns la ele e mai greu, dar privelistea este de nedescris.Avem cu ce sa ne mandrim, dar nu prea pastram.Probabil, o sa mai postez si eu pe blog cateva poze de la manastirile din Arges, dar pana atunci ma uit pe aici!

  2. daca ar fi sa ma rusinez pentru toate locurile din Maramures pe care nu le-am vazut lista ar fi prea lunga…
    ma amagesc spunand ca mai este timp.

  3. Nici Argesul nu duce lipsa de locuri frumoase, inclusiv din categoria celor cu semnificatie istorica ori culturala. Probabil ca ar merita o mai mare atentie.

  4. locatia se preteaza la fotografii mult mai de efect, din pacate nu am prins o lumina avantajoasa.
    o zi buna!

  5. Acum am citit mai atent, are 60 de metri?!!Inseamana mai inalta decat un bloc cu 10 etaje?Stiu ca un bloc cu 10 etaje are in jur de 30-40 m…
    Cum e?Astept un raspuns!

  6. am ajuns in acest loc. Am niste amintiri foarte aiurea in legatura cu aceasta manastire. Am organizat prin 2008 parca un pelerinaj in Maramures. Stareta de aici ne-a promis ca ne da o masa, ne-a zis ca e drumul foarte bun si ca se ajunge cu autocarul… Dar a fost o mare teapa! Drumul a fost cat se poate de prost. Noroc ca am lasat autocarul in sat si am luat-o pe jos, ca la iesirea din sat era drumul surpat ca nu incapea un autocar si nici nu mai aveam unde sa il intoarcem. Manastirea este foarte departe de sat si am pierdut o gramada de timp pana am ajuns acolo. Eram rupti in doua de foame. Masa ioc. Nici macar peisaj frumos nu este! Era o biserica si niste chilii toate in constructie, iar telefonul staretei era inchis.

    De data aceasta ne-am invatat lectia. Mergem din Nou in Maramures dar intr-un alt traseu. Nu recomand nimanui sa se aventureze pana la mrea Ieud.

    Mergem in Maramures si in Bucovina pe 21-24 iulie 2011. Cine doreste sa vina cu noi, poate gasi toate detaliile organizatorice aici:
    http://paginadefolos.blogspot.com/2011/06/pelerinaj-maramures-bucovina-21-24.html sau poate doriti sa vizitati o tara straina http://paginadefolos.blogspot.com/search/label/Pelerinaje%20in%20Strainatate

  7. nu contest experienta pe care ai avut-o dar consider ca motivatia unei vizite in zona poate sa difere de la un om la altul, de aici si asteptarile pot fi diferite.
    o zi buna,
    dan

Lasă un răspuns

