Învăluiri

12 gânduri despre “Învăluiri

  1. Nu sunt multe de spus… m-am trezit de multe ori cu noaptea in cap si am urcat dealul Hera, la vreo 30 km de Sighet, incercand sa prind ceata ce invaluie manastirea Izvorul Tamaduirii. Pana la urma am reusit desi nu chiar cum imi imaginam sau doream sa fie.

  2. Cred ca au ceva lirism imaginile astea… 🙂
    Vad ca te-ai retras din marele proiect clujean.

  3. Frumos loc ,am fost si eu pe aici dar nu am avut asa ceata.Ceata asta face mult .Invaluie in mister constructia manastiri. Izvorul este mai jos cum ai ocolit pe drum spre manastire.Am baut apa de acolo dar tot uitam sa -i fac si poza izvorului cu apa rece ;)…

Lasă un răspuns

