Şoaptele pădurii

21 de gânduri despre “Şoaptele pădurii

  1. Imi pare rau sa va dezamagesc dar e o poza din anii trecuti. Cred ca si eu sunt un pic nerabdator sa vina primavara. 🙂

  2. Cum se numesc florile? Am avut cateva pe care le-au plantat bunicii mei in gradina. Apareau intai florile, apoi frunzele si erau ca niste stelute albastre. 🙂 Sunt foarte frumoase.

  3. Acolo, langa isvoara, iarba pare de omat
    Flori albastre tremur ude, in vazduhul tamaiet”. Intodeauna mi-am imaginat ca florile despre care vorbea Eminescu in poezie sunt acestea.

Lasă un răspuns

