Contemplativă

17 gânduri despre “Contemplativă

  1. despre aceasta bisericuta, pe care am fotografiat/o in urma cu vreo 4 ani in raza localitatii budesti, se spune ca a fost mutata de colo colo de o echipa de filmari. Se pare ca in final a fost abandonata la iesirea din budesti si sta asa inclinata parca mediteaza la conditia ei pe aceste meleaguri.

  2. E trist să o vezi aşa abandonată. Era bine dacă ajungea măcar într-un muzeu al satului.

  3. Salut Dane.
    Este vorba de o bisericuţă care nu a fost sfinţită şi nu s-a slujit niciodată în ea, pentru că ea nu aparţine de drept nici unei Biserici nici ortodoxă, nici greco-catolică din câte ştiu eu.
    A fost realizată doar ca material de decor al unei filmări şi „uitată acolo” de regizor.

  4. Cu plăcere.
    Însă te rog să mă crezi că nici un minut nu te-am suspectat de aşa ceva,îmi cer scuze dacă aşa s-a înţeles. Am ţinut doar să aduc această completare tocmai pentru ca să nu lăsăm loc de interpretări nedorite.
    Îţi doresc în continuare imagini cât mai reuşite care să ne încânte privirea şi sufletul!
    Mulţumim.

  5. Mersi si multumiri din nou ptr precizarile care lamuresc situatia de fapt si elimina astfel orice suspiciuni cu privire la situatia obiectivului pozat.

Lasă un răspuns

