Comunicare…

4 gânduri despre “Comunicare…

  1. Am vazut ca si tu mi-ai dat ‘like post’ si iti multumesc!
    Poza asta este o combinatie de amuzament si tehnologie(ca cioban e o reusita).
    Ma mir cum de are semnal?(daca e pe undeva izolat)
    Mie imi plac foarte mult calatoriile pe munte si in natura…acolo unde a mai ramas natura.

  2. Am apreciat postarea de pe blogul tau chiar daca cred ca nu esti autorul fotografiilor. Normal ar fi trebuit sa indici sursa. 🙂

  3. Natura şi tehnologia într-o întâlnire (ne)armonioasă.Depinde din ce punct de vedere priveşti…
    Mie îmi place natura neinfestată,cea din veci…pură,simplă…care răzbate chiar şi în poveşti!

Lasă un răspuns

