Vise

14 gânduri despre “Vise

  1. Pala vântului tine isonul corului de greieri, simt pamântul reavăn sub picioarele goale, lanul auriu îmi gâdila genunchii si verdele crud nu-mi mai încape în ochi… Îmi umplu buzunarele sufletului cu parfumul macilor si învat sa iubesc soarele asa cum doar florile de câmp stiu sa o faca…
    🙂 Un vis minunat, acum la mijloc de ianuarie, pentru care-ti multumesc din suflet!

  2. sincera sa fiu, le-am si copiat pe hard discul laptopului… doar pentru sufletul meu (nu le voi publica – niciodata fara sa cer voie) Mare bucurie mi-ai facut! ramân datoare 😉

  3. se simte aroma painii in cuptoare prin ros-verdele intens al macilor. Zumzet de albine, miros de ierburi infierbantate, vantul ce adie lanurile. Pulseaza vara pe campri si in fotografiile tale.

Lasă un răspuns

