Gând pentru Eminescu

Eminescu Mihai, contemporanul meu de Dorin Ştef

Ziua Culturii Naţionale de  I.D. Mariş

Prima traducere a unei poezii de Eminescu s-a făcut la Sighetu Marmaţiei în anul 1885 de IJ Popescu


8 gânduri despre “Gând pentru Eminescu

  1. Gasesc ca ai facut o alegere perfecta, asociind numele Luceafarului poeziei românesti cu aceasta delicata, sublima si efemera minune a naturii.

    PS: macul este una din florile mele preferate! Decoratiunile dormitorului meu, inclusiv toate seturile de lenjerii de pat, au ca motiv florile de maci 🙂

  2. Superb macul! 🙂 Imi sunt tare dragi aceste flori, de aceea am si eu un camp intreg cu maci la mine pe blog. Sunt niste flori rezistente in mediul lor, dar atat de delicate cand incerci sa le duci in alta parte…

  3. Rar se intâmpla ca cei care iubesc florile sa ignore macul, este cum spui o floare deosebita. Este deosebita si pentru fotografi fiindca, in ciuda aparentelor, e destul de dificil de facut o poza reusita florii de mac insa rezultatul e in general de efect.

Lasă un răspuns

