Oana

5 gânduri despre “Oana

  1. Aer de toamnă

    Mă curenta privirea ta
    întâmplătoare.
    Frunza tristeţii de pe chip
    deodată mi-o smulgeai,
    şi stam în soare,
    cu chipul nemişcat şi-ndrăgostit.

    Mă curenta privirea ta
    întâmplătoare,
    somnul cu vise mi-l smulgea.
    O, şi lăsa deasupra mea, în soare,
    doar ramuri de copaci
    şi păsări rotitoare.

    Ma curenta privirea ta
    întâmplătoare,
    şi totul devenea în jurul meu
    amănunţit.
    Şi îmi părea
    c-a fost aşa de totdeauna
    şi soarele-l uitam, pe boltă-nţepenit.

    (Nichita Stănescu, 1964)

Lasă un răspuns

