Expoziţie de fotografie

Pe 20 noiembrie Casa de cultură din Negreşti Oaş va găzdui vernisajul unei expoziţii de fotografie care poate stârni invidia oraşelor mai mari din ţară, fapt ce întăreşte încă odată zicala conform căreia omul sfinţeşte locul.

Expun o serie de artişti fotografi în general cunoscuţi de publicul larg, majoritatea din judeţele Maramureş şi Satu- Mare. Dacă despre Grigorescu şi Gheţie mi-am exprimat admiraţia sinceră pe acest blog, remarc pe afiş şi alte nume care mi-au plăcut chiar dacă încă nu le-am dedicat câte un articol: Dorolţi, Eftenie, Grozea, Hajdu, Olah şi Ţiplea, unii figurând în lista mea de legături ca reprezentanţi de seamă ai fotografiei marmaţiene. Pe lângă aceştia expun fotografi pe care i-am văzut pe diverse site-uri de profil şi pot spune că sunt pe calea cea bună.  Cruceru Ştefania este un nume care mi se pare cunoscut, nu o caut acum pe net dar mi se pare că i-am vazut lucrarile la una dintre editiile anuale ale expoziţiilor de la Cluj pe teme etnografice şi atunci musai că e un fotograf bun.

Din Maramureşul Istoric participă doar artistul fotograf Marin Moldovan care este şi preşedintele Clubului FotoMaramureş din Sighet, lucru care mă face să mă gândesc că Negreştiul stă mai bine la acest capitol decât Sighetul, lucru ce ar trebui să le dea de gândit sighetenilor.

Una peste alta sunt convins că expoziţia va reuni lucrări de mare valoare şi va constitui un eveniment cultural apreciat de negreşteni.

Poate artiştii implicaţi vor găsi resurse şi gândul bun care să facă din această manifestare una itinerantă. Cred că sighetenii, băimărenii, sătmărenii şi clujenii ar fi încântaţi să vă admire lucrările.

Notă:

Trebuie spus că sighetenii organizează zilele acestea o expoziţie în scop umanitar.

9 gânduri despre “Expoziţie de fotografie

  1. Din punctul meu de vedere expun unii dintre greii artei fotografice romanesti. manifestarea e cu atat mai interesanta cu cat stilurile expozantilor sunt foarte diferite asa ca rezultatul nu poate fi decat unul surptinzator.

Lasă un răspuns

