Inocenţă

Fătucă din Poienile Izei, Botiza 2010.

13 gânduri despre “Inocenţă

  1. Mândre foc de fetiţă… şi mama şi bunica. 🙂 Cea mică este o dulceaţă. Pentru ultima fotografie vă acord la fiecare câte un +10… fetiţei pentru zâmbet, iar ţie că i l-ai imortalizat. 🙂

  2. dragalasa fetita. Are traistuta si naframa verde cu pui. Si noua ne lua bunica, in copilarie astfel de naframi iar cand ne intorceam acasa, tata nu ne lasa sa le purtam, ca eram la oras. Nici naframa nici sirurile de margele de sticla colorata sau inelele, pe care bunicii ni le cumparau cu generozitate, rasfatandu-ne.

  3. M-am lamurit cu greu pe unde purtai naframa, prin Salaj deci…
    Se pare ca acolo sunt cele mai multe biserici de lemn din tara.

  4. Da. Bunicii mei au locuit la Rus, o comuna langa Ileanda. Se ocupau cu coaserea palariilor de paie vara, faceau si palariute osenesti iar iarna, coseau caciuli de blana si cojoace. Umblau prin tara sa le vanda dar bunicii mele ii erau dragi naframile si paturile viu colorate cum am vazut expuse pe gardurile din Maramures si Oas.

  5. Ileanda?! No acolo mi-am lasat bani de un obiectiv bun la tipii aia de la politie care haiducesc nu politienesc. No, am zis-o!
    Da pe la Rus n-am fo veci, dar imi place deja de oamenii de pe acolo. 🙂
    Zaua buna!

Lasă un răspuns

