Coconă din Botiza sau Cuminţenia Pământului

August 2010

18 gânduri despre “Coconă din Botiza sau Cuminţenia Pământului

  1. Am şters restul că figura ca spam…
    Mie mi tare simpatică şi îi îmbrăcată după canoane, ca să zic aşa. Are şi opincuţe însă spaţiul o fost cam strâmt…

  2. Foarte frumoasa copilita!

    Urmaresc acest blog cu drag, dat fiind faptul ca anii copilariei i-am petrecut in Sacel, Maramures (banuiesc ca numele isi spune originea). Maramures este si va fi oaza mea de liniste si inspiratie!

  3. da, e un nume specific zonei. din pacate nu am multe poze din Sacel. Mi-am propus de mai multe ori sa ma opresc la mesterul olar de acolo insa am tot amanat…

Lasă un răspuns

